سوالات متداول خرید از دندنتال
۱۴۰۴-۰۹-۱۳ ۱۴۰۴-۰۹-۱۳ ۱۱:۰۵سوالات متداول خرید از دندنتال
؟
سوالات متداول خرید
سوالات متداول خرید از دندنتال
در این بخش، رایجترین پرسشهای مربوط به ثبت سفارش، پرداخت، ارسال و لغو خرید را بههمراه پاسخهای شفاف و کوتاه مشاهده میکنید.
پرسشها و پاسخهای متداول
Q میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، ثبت سفارش بصورت تلفنی امکانپذیر نیست.
Q آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه وجود دارد؟
برای مراجعه حضوری، ما در ساعات کاری در خدمت شما هستیم؛ اما بهدلیل ترافیک کاری
و مستقل بودن انبار از فروشگاه، بهترین و سریعترین روش ثبت سفارش، سفارش مجازی از طریق سایت است.
Q آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد؟
بله، این امکان وجود دارد؛ برای اطلاعات بیشتر، بخش حریم خصوصی، قسمت ۷ را مطالعه فرمایید.
Q آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟
بله، با تماس با پشتیبانی و احراز هویت مراکز میتوانید خرید عمده انجام دهید.
Q نحوه پرداخت هزینه کالا از طریق درگاه پرداخت چگونه است؟
در هنگام ثبت سفارش میتوانید از طریق درگاه اینترنتی سایت، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت
و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنید. پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده
و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
Q آیا ارسال سفارشات رایگان میباشد؟
تحت شرایط اعلامشده در بخش خدمات مشتری، «ارسال رایگان»، ارسال سفارشات بهصورت کاملاً رایگان خواهد بود.
Q در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
Q میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش، درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور، امکان هیچگونه تغییری وجود ندارد.
Q آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
برای اطلاع از شرایط مرجوعی کالا، به بخش خدمات مشتری، قسمت «عودت کالا» مراجعه فرمایید.
Q چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود، سفارش یا مرسولهای که از ارسال آن منصرف شدهاید را لغو نمایید.
در صورتی که پاسخ سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، با پشتیبانی دندنتال تماس بگیرید.